Методоб’єднання вчителів молодших класів
Тематика роботи засідань методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2022-2023 н.р.
І засідання Вересень
Форма роботи: педагогічне коло
Тема. Нова українська школа: стратегії розвитку. Особливості організації навчально-виховного процесу.
№ з/п |
Зміст роботи | методи роботи | відповідальний | Примітка |
1. | Обговорення і затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів. | Обмін думками | Голова МО,
Члени МО |
|
3. | Опрацювання основних положень нормативних документів про освіту, методичних рекомендацій щодо організації навчально-виховного процесу в 2022/2023 н.р. | обговорення
інформації |
Члени мо | |
4. | Інклюзивна освіта в початковій школі: разом крок за кроком. | Обмін думками | Члени мо | |
5. |
Завдання для самоосвітньої роботи:
– опрацювати інструктивно-методичні листи, програми, підручники, зошити та посібники для початкової школи; – дотримуватися методичних рекомендацій; – брати участь у районних мо, вебінарах. |
ІІ засідання Листопад
Форма роботи: педагогічні гостини
Тема. Інноваційні технології в освітній діяльності.
№ з/п |
Зміст роботи | методи роботи | відповідальний | примітка |
1. | Цифровий калейдоскоп «Електронні освітні ресурси для Нової української школи» | Обмін думками | Члени мо | |
2. | Методичний лекторій «Дистанційна освіта у початковій школі: форми і методи організації навчання». | Обмін думками | Члени мо | |
3. | Практичне заняття «Застосування сучасних платформ та інструментів під час дистанційного навчання ».
|
Обмін думками | Члени мо | |
4 | Адаптація першокласника до шкільного колективу | Класовод 1 класу |
Завдання для самоосвітньої роботи:
– брати участь у вебінарах; – проходити курсову перепідготовку; |
ІІІ засідання Лютий
Форма роботи: методичний марафон
Тема. Інклюзивна освіта в початковій школі. Освітнє середовище як чинник розвитку особистості учня.
№ з/п |
Зміст роботи | методи роботи | відповідальний | примітка |
1 | Особливості оцінювання учнів 1–2 і 3-4 4 класів | Обмін досвідом | Члени мо | |
2 | Аукціон методичних ідей. | Обмін досвідом | Члени мо | |
3 | Гуманізація освітнього простору в початковій школі. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами | Асистенти, психолог | ||
4 | ||||
5 |
Завдання для самоосвітньої роботи:
– підвищувати їх теоретичну, методичну, практичну компетентність; – удосконалювати освітній процес у початковій школі. |
ІV засідання Травень
Форма роботи: педагогічна кав’ярня
Тема. Підсумки роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів
№ з/п |
Зміст роботи | методи роботи | відповідальний | примітка |
1. | Моніторинг навчальних досягнень учнів початкових класів за рік у контексті їх особистісного росту. | діагностика | Члени мо | |
2. | Підведення підсумків роботи методичного об’єднання за 2022-2023 навчальний рік. Складання перспективного плану роботи м/о на 2023-2024 н.р. |
обговорення |
Члени мо | |
3. | Майстер-клас «Простір освітніх лайфхаків | Члени мо, асистенти, психолог | ||
4. |
Завдання для самоосвітньої роботи:
|
ДІАГНОСТИЧНА АНКЕТА УЧИТЕЛЯ
________________Класу
_______________________________________
(піп)
№ | Методичні можливості і потреби | Самооцінка | ||
можу поділитись досвідом | володію достатньо | потребую допомоги | ||
1. | Організація сучасного освітнього простору | |||
2. | Формування компетентнісних завдань | |||
3. | Формування ціннісних орієнтацій у процесі вивчення предмета | |||
4 | Організація дистанційного навчання для дітей | |||
5. | Боротьба з явищами булінгу у школі | |||
6. | Використання сучасних електронних сервісів | |||
7 | Розвиток пізнавальної самостійної активності учнів | |||
8 | Створення ситуації успіху на уроці | |||
9 | Впровадження інтегрованого навчання | |||
10 | Методика проведення майстер-класу | |||
11 | Застосування методів самоконтролю і самооцінювання результатів роботи |
Залишити коментар